سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه انجام پروژه با نرم افزار آلتیوم دیزاینر

40 ویژگی جدید و 230 پیشرفت ، نسل بعدی راه حل طراحی الکترونیک را گسترش می دهند

سیدنی ، استرالیا - 3 دسامبر 2008 - آلتیوم نسخه زمستانی 09 خود را برای راه حل طراحی الکترونیک جدید Altium Designer منتشر کرد. آلتیوم تعدادی از فن آوری ها و مفاهیم جدید طراحی را برای کمک به طراحان الکترونیک ، بهره برداری از پیشرفت های فن آوری و ایجاد سهولت و سرعت در تولید یک محصول و عرضه آن به بازار معرفی کرده است.

ویژگی های PCB سه بعدی در زمان واقعی Altium با عملکرد سریعتر طراحی 3D در زمان واقعی افزایش یافته است. قابلیت های جدید به طراحان کمک می کند انتشار طرح های خود را برای تولید مدیریت کنند. آلتیوم همچنین مفاهیم جدیدی را در Altium Designer معرفی می کند تا به طراحان اجازه دهد تکنیک های آینده و امکانات طراحی را کشف کنند و به بهره برداری از پتانسیل دستگاه های قابل برنامه ریزی کمک کنند. داشبورد ابزار دقیق Field به طراحان کمک می کند تا بر برخی از چالش های آزمایش یا نظارت از راه دور بر روی طرح های داخل FPGA غلبه کنند. و

نیک مارتین ، مدیرعامل آلتیوم ، گفت: "این دومین نسخه جدید است که تحت رویکرد جدید ما دو بار در سال انجام می شود و ما از آنچه تحویل می دهیم بسیار هیجان زده هستیم. با این رویکرد جدید برای تحویل محصول ، ما از ایجاد تغییرات بزرگ در هر دو کشور دور می شویم. سالها به سمت به روزرسانی های کوچکتر که اغلب انجام می شوند ، وجود دارد. اما ، همانطور که این نسخه نشان می دهد ، این بدان معنا نیست که ما مانع از استفاده از فن آوری های جدید قابل توجهی به بازار می شویم. سازنده نرم افزار جدید نرم افزار و داشبورد ابزار دقیق Field که در نسخه زمستان 09 موجود است نمونه هایی از این. هر دو مرزهای جدیدی را برای طراحی سیستم های الکترونیکی نشان می دهند و هر دو باید به عنوان بسترهایی برای پیشبرد روند کلی طراحی الکترونیک به جلو دیده شوند. ما انتظار داریم این موارد به سرعت و در چند نسخه بعدی به همان روشی که 3D سیستم PCB در آخرین دو نسخه منتشر شده است و همه اینها نمونه هایی از ظاهر نسل بعدی سیستم طراحی الکترونیک است. چشم انداز دشوار اقتصادی ، همه را تشویق می کند که یک قدم به عقب برگردند و بررسی کنند که چه چیزی آنها و محصولات منحصر به فرد آنها را ایجاد می کند. وظیفه ما تسهیل این روند با ایجاد ابزاری است که به طراحان الکترونیک کمک می کند تا این امر را محقق کنند. پیشرفت های فراوان در نسخه جدید Altium Designer در زمستان 09 باعث افزایش چشمگیر اثر بخشی طراح می شود. اما این سیستم های جدید بنیادی ، مانند داشبورد نرم افزار سازگار با بستر نرم افزاری و ابزار دقیق درست هستند که پایه هایی را برای ارتقا سطح طراحی الکترونیک در آینده به سطوح جدید فراهم می کنند. "

ارتقاance عملکرد به موتور گرافیکی 3D PCB - حتی دقت بیشتر ، سریعتر

محیط طراحی سه بعدی PCB آلتیوم ، که در نسخه های قبلی معرفی شده است ، به طراحان هیئت مدیره دیدگاه های سه بعدی واقعی از آنچه در زمان واقعی طراحی می کنند ، می دهد. آنها می توانند بصری تر کار کنند و اطلاعات مکانیکی CAD را مستقیماً در فضای طراحی PCB نشان می دهند. این به طراحان کمک می کند تا در مورد نحوه قرارگیری و پاکسازی اجزا با دقت بیشتری تصمیم بگیرند.

این نسخه جدید Altium Designer حافظه و سرعت سیستم گرافیکی 3D PCB را بهبود می بخشد - تا هفت برابر.

همچنین نقاشی دو بعدی سریعتر است ، تا سه برابر. شفافیت 2 بعدی ، بیش از 11 برابر سریعتر ؛ برجسته سازی و نقاب زدن ، بیش از نه برابر سریع تر ؛ و چرخش سه بعدی ، تا پنج برابر سریعتر.

نسخه جدید برای کمک به طراحان برای بهره گیری از قدرت طراحی PCB سه بعدی و استفاده بیشتر از بودجه خرید نرم افزار ، لیستی از نتایج معیار کارتهای گرافیک رایانه رایج را که در دسترس است قرار می دهد. این به طراحان کمک می کند تا با سرمایه گذاری که به بهترین شکل ممکن انجام می شود ، بیشترین بهره را از سخت افزار محاسباتی که امروز به راحتی در دسترس است ، ببرند.

بهینه سازی موتور گرافیکی 3D PCB از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این مورد نیاز سخت افزاری مورد نیاز برای دستیابی به نتایج خیره کننده را کاهش می دهد ، کل سیستم را پاسخگو و "احساس" بهتری می کند ، و حواس پرتی را برای طراحی ناشی از تأخیر در GUI از بین می برد.

مدل سازی پیشرفته PCB - اتمام سطح واقعی و سایر پیشرفت های تجسم

Altium با این نسخه جدید ویژگی های طراحی PCB سه بعدی در زمان واقعی و پویا را گسترش داده است. Altium Designer اکنون از نقشه برداری از مدل های سه بعدی پشتیبانی می کند ، که به شما اجازه می دهد تا طراحان سطح واقعی را به اجزا و تخته ها اضافه کنند.

آلتیوم با اجازه دادن به استفاده از پدهای با اندازه های مختلف در لایه های سیگنال مختلف برای هر یک از آنها ، ویاس را افزایش داده است. این اصطلاحاً از طریق لایه لایه سازی از تراکم بیشتر ردیابی پشتیبانی می کند ، و طراحان می توانند سوراخهای موجود در پد های سازنده را جبران کنند.

همه این پیشرفت ها به دقت طراحی PCB می افزایند و گزینه های طراحی جدیدی را برای چیدمان صفحه و تجسم ارائه می دهند.