سفارش تبلیغ
صبا ویژن

و وقتی رابطه ای کار نمی کند باید چه کنیم؟


وقتی-با وجود تلاش های ما-روابط بهبود نمی یابد ، من فکر می کنم که ما در نظر گرفتن گزینه واگذاری مجدد کلاس موجه هستیم. برای برخی از کودکان ، چیزهای زیادی در خطر است.

و برای بقیه ما ، وقت آن است که در نحوه سازماندهی مدارسمان تجدید نظر کنیم.

به عنوان مثال ، آیا آموزش اولیه برای کودکان خردسال به طور طبیعی بی نظم است؟ مخصوصا پسرهای جوان؟

در سالهای اولیه تحصیل ، دختران در زمینه توجه ، پشتکار ، کنترل ضربه و مهارتهای اجتماعی از پسران بهتر عمل می کنند (مک واین و همکاران 2004 ؛ ریم-کافمن و همکاران 2009). در نتیجه ، سازگاری دختران با مدرسه آسان تر می شود ، این می تواند توضیح دهد که چرا دختران بیشتر با معلمان روابط با کیفیت بالا ایجاد می کنند (مولولا و همکاران 2012).

آیا ما به سادگی این را به عنوان روش جهان می پذیریم یا تصمیم می گیریم ماهیت مدرسه اولیه را تغییر دهیم تا همکاری و پیروی از قوانین برای کودکان ساده تر شود؟

و در مورد سیاست های مدرسه که مانع از ارائه اطمینان جسمانی به دانش آموزانشان - مانند ضربه زدن به شانه - می شود ، چطور؟ آیا چنین قوانینی در توسعه روابط با کیفیت دانش آموز و معلم تداخل ایجاد نمی کند؟

در مورد انتظارات مدارس معمولی و متوسطه - جایی که دانش آموزان از کلاس درس به کلاس دیگر مشغول هستند ، به ندرت فرصتی برای ایجاد روابط شخصی با معلمان خود پیدا می کنند؟ آیا ما دانش آموزان را از منابع مهم انگیزش و تاب آوری محروم می کنیم؟

اینها سوالاتی است که ارزش پرسیدن دارد.

منابع: روابط دانشجو و معلم

Ahnert L، Milatz A، Kappler G، Schneiderwind J، and Fischer R. 2013. تاثیر روابط معلم و کودک بر عملکرد شناختی کودک همانطور که توسط یک الگوی اولیه بررسی شده است. Dev Psychol. 49 (3): 554-67.

Ahnert L، Harwardt-Heinecke E، Kappler G، Eckstein-Madry T، and Milatz A. 2012. روابط دانش آموز و معلم و جو کلاس درس در کلاس اول: چگونه آنها با تنظیم استرس دانش آموزان ارتباط دارند؟ Hum Dev را وصل کنید. 14 (3): 249-63.

باربر BK و اولسن JA. 2004. ارزیابی مراحل گذار به دبیرستان و راهنمایی. مجله تحقیقات نوجوانان. 19: 3-30.

Batruch A، Autin F، Bataillard F، and Butera F. 2018. انتخاب مدرسه و تقسیم طبقه اجتماعی: چگونه ردیابی به بازتولید نابرابری ها کمک می کند. بولتن شخصیت و روانشناسی اجتماعی.

Broeckelman-Post MA، Tacconelli A، Guzmán J، Rios M، Calero B and Latif F. 2016. سوء رفتار معلم و تأثیرات آن بر علاقه و دانش آموزان در ارتباطات آموزشی ، 65 (2): 204-212 2016.

Buyse E ، Verschueren K ، Doumen S ، Van Damme J و Maes F. 2008. رفتار مشکل در کلاس درس و روابط معلم و کودک در مهد کودک: نقش تعدیل کننده جو کلاس. J Sch Psychol. 46 (4): 367-91.

Christian Elledge L ، Elledge AR ، Newgent RA و Cavell TA. 2015. مخاطرات اجتماعی و قربانی شدن همسالان در کودکان دبستانی: نقش حمایتی روابط معلم و دانش آموز. J غیر عادی Child Psychol. 4 سپتامبر 2015 [Epub قبل از چاپ]