سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی زیبایی از نرم افزار altium designer

1.1 آشنایی با Altium Designer زمینه ساز محیط Altium Designer یک پلت فرم یکپارچه سازی نرم افزار است که تمام ابزارهای لازم برای ایجاد یک محیط کامل برای توسعه محصول الکترونیکی را در یک برنامه واحد گرد هم آورده است. Altium Designer شامل ابزاری برای کلیه کارهای طراحی است: از ضبط طراحی شماتیک و HDL ، شبیه سازی مدار ، آنالیز یکپارچگی سیگنال ، طراحی PCB و طراحی و توسعه سیستم تعبیه شده بر پایه FPGA. علاوه بر این ، محیط Altium Designer می تواند متناسب با طیف گسترده ای از نیازهای کاربر سفارشی شود. 1.1.1 پلتفرم یکپارچه سازی طراح Altium وقتی همه برنامه ها »Altium Designer Summer 09 را از منوی Start Windows برای اجرای Altium Designer انتخاب می کنید ، در واقع DXP.EXE را راه اندازی می کنید. پلتفرم DXP زیربنای Altium Designer است و از ویرایشگرانی که برای ایجاد طرح خود استفاده می کنید پشتیبانی می کند. رابط برنامه به طور خودکار متناسب با سندی که روی آن کار می کنید پیکربندی می شود. به عنوان مثال ، اگر یک صفحه شماتیک را باز کنید ، نوارابزارها ، منوها و کلیدهای میانبر مناسب فعال می شوند. این ویژگی به این معنی است که می توانید از مسیریابی PCB ، تهیه گزارش Bill of Materials ، اجرای آنالیز مدار گذرا و موارد دیگر - و منوهای صحیح ، نوار ابزار و میانبرها به راحتی در دسترس خواهند بود. همچنین ، تمام نوار ابزارها ، منوها و کلیدهای میانبر نیز می توانند متناسب با نحوه تنظیمات محیط طراحی خود پیکربندی شوند. شکل 1. معماری یکپارچه سازی نرم افزار Altium Designer ماژول 1: شروع کار با Altium Designer 1 - 1
1.2 محیط Altium Designer محیط Altium Designer از دو عنصر اصلی تشکیل شده است: • منطقه اصلی ویرایش اسناد Altium Designer که در سمت راست نشان داده شده است. شکل 2 شکل 2. طراح آلتیوم با صفحه اصلی DXP نمایش داده شده است. • پانل های فضای کاری. تعدادی پنل در Altium Designer وجود دارد ، پیش فرض این است که برخی در سمت چپ برنامه متصل هستند ، برخی در حالت pop-out در سمت راست موجود هستند ، برخی شناور هستند و برخی دیگر پنهان هستند. وقتی Altium Designer را باز می کنید ، متداول ترین کارهای اولیه برای انتخاب آسان در یک نمای خاص ، به نام صفحه اصلی ، نمایش داده می شود.
بررسی اجمالی
آیا رویکرد چندپارچه و چندپاره ای شما واقعاً مشکلات فرآیند طراحی شما را حل می کند؟ بگذارید به شما نشان دهیم که چگونه Altium Designer می تواند روند طراحی شما را بهتر و آسان کند. ما به روش زنجیره ای ابزار اعتقاد نداریم ، اما به یک راه حل نرم افزاری برای همه نیازهای طراحی PCB شما اعتقاد داریم. بیایید ببینید که چگونه ابزار طراحی شما به Altium Designer متصل می شود.



نتایج مورد انتظار

    چگونه می توانید با یک محیط طراحی واحد در Altium Designer در روند طراحی خود صرفه جویی کنید.
    چگونه می توانید هدر رفتن پول را برای ابزارهای جداگانه و تخصصی متوقف کنید که فقط به پیچیدگی و سردرگمی روند طراحی شما می افزایند.
    چگونه می توانید با کنترل کامل جریان کار خود از ضبط شماتیک تا ساخت ، از روند طراحی خود جلوتر باشید.
Altium Designer 18 با معرفی یک رابط کاربری گرافیکی مدرن ، عملکرد چند تخته ای و سیستم مدیریت مواد (BOM) که طراحی آن بر روی معماری 64 بیتی ساخته شده است ، تجربه طراحی PCB را به سطح جدیدی منتقل کرد. Altium Designer 19 با استفاده از فناوری های جدید و قدرتمند طراحی ، Altium Designer 18 را توسعه می دهد که روند ایجاد حتی پیچیده ترین طرح ها را ساده می کند و یکپارچه سازی بی نظیری را برای فرآیندهای شماتیک ، طرح بندی و پس از طراحی ایجاد می کند.

سرگئی کوستینسکی ، مدیر ارشد فناوری در آلتیوم ، گفت: "Altium Designer 19 با پیشرفت مداوم عملکرد و قابلیت اطمینان نسخه های قبلی با ابزار طراحی مدرن PCB ، قدرتمند ، آسان و مدرن است." "کاربران Altium Designer 19 همچنین می توانند به یک تجربه طراحی راحت و متصل دسترسی داشته باشند که از طریق اتصال بی نقص با Altium 365 همه را همگام نگه می دارد."

Altium Designer 19 از فناوری های جدید و قدرتمند EDA با تمرکز منحصر به فرد در ارتقا تجربه کاربر استفاده می کند. قابلیت های جدیدی که ساختارهای اتصال با چگالی بالا را به طور دقیق مدل سازی می کند ، اطمینان کامل را به طراحان در هنگام تولید صفحات برش دهنده با تراکم بالا می دهد. یک کتابخانه مواد PCB پیشرفته به طراحان این امکان را می دهد تا پروفایل های امپدانس دقیق برای مسیریابی و تولید ایجاد کنند. پانل اجزای بهینه شده و جستجوی قطعه با یافتن خودکار زنجیره تأمین و همچنین داده های CAD ، قطعات را می توان یافت و در طراحی قرار داد حتی اگر قبلاً در کتابخانه نباشند.