سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فعالیت های درسی و پروژه های پایانی

در یادگیری مبتنی بر پروژه ، معلمان یادگیری را برای دانش آموزان زنده می کنند.

دانش آموزان در یک دوره طولانی مدت - از یک هفته تا یک ترم - روی یک پروژه کار می کنند که آنها را درگیر حل یک مسئله در دنیای واقعی یا پاسخ دادن به یک سوال پیچیده می کند. آنها دانش و مهارت خود را با ایجاد یک محصول عمومی یا ارائه برای مخاطبان واقعی نشان می دهند.

در نتیجه ، دانش آموزان دارای دانش محتوای عمیق و همچنین تفکر انتقادی ، همکاری ، خلاقیت و مهارت های ارتباطی هستند. پروژه مبتنی بر یادگیری باعث ایجاد انرژی مسری و خلاقانه در بین دانش آموزان و معلمان می شود.
و در صورتی که به دنبال تعریف رسمی تری می گردید ...

پروژه مبتنی بر یادگیری یک روش تدریس است که در آن دانش آموزان با کار برای مدت زمان طولانی برای بررسی و پاسخ به یک سوال ، مسئله یا چالش معتبر ، جذاب و پیچیده ، دانش و مهارت می گیرند.

چرا یک پروژه به عنوان بخشی از مطالعه شما انجام می شود؟
چهارشنبه ، 29 نوامبر 2017 به روز شده است

به عهده گرفتن یک پروژه می تواند یکی از به یاد ماندنی ترین قسمت های مطالعه باشد. تیم کاولان توضیح می دهد که چگونه آنها می توانند به فراگیران کمک کنند ...

نشست تجاری پروژه ها در آموزش دانشگاه رایج است ، اما با نوع مطالعه ای که دانشجویان به طور منظم تجربه می کنند متفاوت است. بیشتر ما بیشتر با یادگیری در مورد یک موضوع یا مهارت خاص عادت داریم ، با تدریس طراحی شده برای کمک به شما در درک این موضوع به روش بسیار هدایت شده. با این حال ، یک پروژه شما را تشویق می کند تا در مورد مسیری که باید انتخاب کنید تصمیم بگیرید و به طور مستقل کار کنید. با قرار دادن مقداری از کنترل در دستان شما ، ما یک تجربه مطالعه متفاوت و یک روش متفاوت برای یادگیری برخی از مهارت های بسیار ارزشمند ایجاد می کنیم. اما ممکن است عادت کند.

پروژه ها اشکال مختلفی دارند. شما احتمالاً برخی از پروژه های کوچک را به صورت تکلیف در یک ماژول انجام می دهید ، یا به تنهایی یا با هم دانش آموزان خود کار می کنید. ممکن است در مدرسه فعالیت های پروژه کوچکی داشته باشید ، زیرا فقط دانشگاه ها نیستند که فکر می کنند این یک روش مفید برای یادگیری است. در انتهای دیگر مقیاس ، دکترای تحقیق ، مانند PhD یا EdD ، یک پروژه واقعا بزرگ است که چندین سال طول می کشد. این باید شما را در زمینه تخصصی خود متخصص کند.

در این بین ، غالباً یک ماژول پروژه وجود دارد که در مراحل پایانی دوره کارشناسی گرفته می شود. این ممکن است در بعضی جاها به عنوان "پروژه سال آخر" ذکر شود ، اما در دانشگاه آزاد زمان کاملا انعطاف پذیر است. ما در اینجا بر روی این نوع پروژه ها تمرکز می کنیم ، اگرچه برخی از موارد گفته شده می تواند در مورد انواع پروژه ها اعمال شود.